Bistabilní relé 407, bezpečnostní, 40 kontaktů

Popis

Bistabilní relé 407 s 2 magnetickými západkami pro bezpečnostně kritické aplikace. Je-li jedna cívka pod napětím, relé sepne z magneticky zajištěné polohy 1 na 2. Je-li druhá cívka pod napětím, relé sepne zpět z magneticky zajištěné polohy 2 na 1.

Relé je vybaveno 40 zdvojenými kontakty (tvaru X & Y – podle specifikace zákazníka) ve všech N/O a N/C kombinacích.
Relé je zásuvné a je vybaveno zacvakávacím mechanismem pro maximální zjednodušení údržby (nemusí být odpojeny žádné kabely nebo další vybavení kvůli inspekci nebo výměně relé). Konstrukce relé a volba vhodných materiálů vycházela z požadavku odolnosti vůči korozi prostředí, vysokým i nízkým teplotám, vibracím a šokům, suchému i vlhkému prostředí v souladu s drážními standardy.

Relé 407 může být zasunuto do patice COR OU.

Bistabilní relé 407 je speciálně navrženo pro lokomotivy s dvojicí kabin strojvedoucího a používá se pro přepínání všech ovládacích prvků pultu strojvedoucího v lokomotivě najednou na opačnou stranu lokomotivy. Relé se také používá v traťových aplikacích pro umožnění instalace nových vlakových kontrolních systémů. Relé lze použít v noci při přechodu ze stávajícího systému na nový systém. V takovém případě příslušné orgány povolí novému dodavateli pracovat pouze v noci a po omezený počet hodin. Relé šetří čas tím, že eliminuje časově náročný úkol ověření při každém zapnutí a vypnutí stávajícího systému na nový systém.

Vlastnosti:

  • Bistabilní relé používá 2 oddělené cívky a magnetickou západku.
  • Relé je zásuvné a je vybaveno zacvakávacím mechanismem pro maximální zjednodušení údržby.
  • 40 zdvojených kontaktů pro všechny N/O a N/C kombinace
  • Standardně nesvařitelné kontakty
  • Mechanické kódování relé a patice

Výhody:

  • Prověřená spolehlivost v náročných aplikacích
  • Dlouhodobá životnost
  • Jednoduchá montáž, výměna
  • Nízké náklady životního cyklu
  • Žádná údržba
  • Používáno v bezpečnostně kritických aplikacích

Vyhovuje těmto železničním standardům:

  • NF F 62-002 Rolling stock Instantaneous relays and sockets
  • NF F16-101/102 Fire behaviour – Railway rolling stock
  • Relé bylo schváleno pro použití v podmořském Eurotunelu pod Lamanšským průlivem mezi Anglií a Francií.

Dokumentace ke stažení

datasheet-407-v2-0

drawing-407-relay.zip

    + Poptávkový formulář